کارفرما از چه زمانی باید پرسنل خود را بیمه کند؟

از روز نخست هر کسی که مشغول به کار می‌شود به هر طریقی بیمه است و می‌بایست نسبت به حق خود آگاه و مطالبه‌گر باشد.


محمد حسن زدا قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود در خصوص این که کارفرما چه زمانی باید پرسنل خود را بیمه نماید اعلام کرد: از روز اول هر کسی که مشغول به کار می‌شود به هر طریقی بیمه است و می‌بایست نسبت به حق خود آگاه و مطالبه‌گر باشد.
قائم مقام مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: چنانچه کارفرما لیست افراد را ارسال نکرد و در صورت نیاز به استفاده از بازرسی‌ها و عدم اطلاع از این که به چه کسی مراجعه نمایند با تلفن ۱۴۲۰ تماس بگیرند.
وی همچنین افزود: افراد می‌توانند بدون ذکر نام خود در تماس به ماموران سازمان تامین اجتماعی اطلاع دهند تا ماموران ما جهت بیمه شدن آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع

https://www.samannegar.ir/کارفرما-از-چه-زمانی-باید-پرسنل-خود-را-بی/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top